با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد
تقابل پرسپولیس با میلان
تاريخ : شنبه 2 آذر 1392 | 18:46 | نویسنده : رضا

 

فعلا حضور 54 بازیکن در این بازی قطعی است ،یعنی تقریبا دو برابر تعدادی که قرار است مقابل میلان بازی کنند
 

 – با دعوت از بازیکنان پر تعداد از قدیمی های پرسپولیس جهت دیدار با ستارگان میلان این سوال پیش آمد که این تعداد از بازیکنان چگونه قرار است در یک دیدار 80 دقیقه ای به میدان بروند و آیا محدودیتی برای تعویض ها وجود نخواهد داشت ؟

ظاهرا دیروز و امروز رویانیان و منتقمی قائم مقام باشگاه پرسپولیس با مسوولان سازمان لیگ تصمیمات مشترکی گرفته اند و بر سر  این مساله  توافق کرده اند که  در هر نیمه یک تیم مجزا به مصاف میلان برود اما تعداد تعویض ها بر اساس عرف بازی های دوستانه باشد و در کل بازی فقط 6 تعویض انجام شود .

با این حساب فقط 28 بازیکن می توانند در تیم پرسپولیس به میدان بروند در حالی که تا کنون 61 بازیکن به تیم ستارگان پرسپولیس دعوت شده اند  و از بین آنها فعلا حضور علی دایی و  و حید هاشمیان در این بازی  منتفی به نظر می رسد ضمن اینکه افشین پیروانی هم  به سوئیس رفته و البته علی کریمی هم به خاطر بازی با پرسپولیس و حضور در تبریز از حضور در جمع پیشکسوتان پرسپولیس عذرخواهی کرده است.

علی پروین در لیست ابتدایی نام 51 بازیکن را در لیست قرار داد و بعد از آن در یک نوبت  3 بازیکن و در نوبت بعدی 7 بازیکن دیگر را به اردوی تیم پرستاره خود در ورزشگاه کارگران دعوت کرد که با این حساب  فعلا حضور 54 بازیکن در این بازی قطعی است ،یعنی تقریبا دو برابر تعدادی که قرار است مقابل میلان بازی کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تقابل پرسپولیس با میلان,